✿ ❀ ✿ Opdrachten Willy: les, thema, verrassing en scrap deze sluit 27 november op 28 november plaats ik de nieuwe ✿ ❀ ✿

✿ ❀ ✿ Opdrachten Wilma: achtergrond, assortie, tube en varia deze sluit 22 november en 23 november plaats ik de nieuwe ✿ ❀ ✿

✿ ❀ ✿ Opdrachten Lenie: fantasy, keuze, masker en zwart/wit deze sluit 19 november op 20 november plaats ik de nieuwe ✿ ❀ ✿

Forum info

x41 Hier staan wat handige tips
Gesloten
Wilma
Site Admin
Contacteer:

Forum info

Bericht door Wilma » 25 mar 2019 12:10

Wat uitleg over het forum. x29

Het forum werkt op de laatste versie van de phpbb software wat voor de meeste onder jullie nieuw zal zijn.
De belangrijkste dingen voor de instellingen zitten rechtsboven onder je naam verborgen,
als je daar op klikt zie je het gebruikerspaneel en je profiel.

Je kan in het gebruikerspaneel je instellingen aanpassen zoals notificaties die vind je hier
Als je gewaarschuwd wilt worden als er iemand op je bericht reageert dat doe je hier

Om je avatar te plaatsen moet je hier zijn in het gebruikerspaneel kan je ook je banner plaatsen
De maat voor de avatar is 175 x 175 pixels, de maat van de banner is 650 x 350 pixels

Verder kun je linksboven onder "snelle links" knoppen vinden voor al jouw berichten, nieuwe berichten, andere leden enz.

Een groter letter formaat instellen
Er is een optie om het lettertype te vergroten dat kun je in het gebruikerspaneel instellen hier

Een crea op het forum te zetten: doen we met Imgur de knop vind je bovenin de balk zie screen

Afbeelding

De FAQ voor antwoorden op je vragen kan je hier te vinden.

Als er iets niet duidelijk is of als er nog vragen zijn stuur dan even een pm naar een van ons. x32
Afbeelding

Gesloten